Jom Balik Kampung dari Kereta Sewa


Kereta Sewa Shah Alam
Kereta Sewa Shah Alam
Sempena Hari Jumaat yang mulia ini, mesti ramai yang dah plan untuk balik kampung. Jadi perlukan Kereta Sewa Murah atau Budget untuk perjalanan balik kampung ini. Nak Carpool dengan member2 atau sedara mara untuk balik kampung sebab Minyak dah naik RM0.20sen supaya lebih jimat bila berkongsi kereta.

Boleh hubungi kami, sebab kami menyediakan Kereta Sewa VIVA, Kereta Sewa MYVI, Kereta Sewa MPV, dan Kereta Sewa Sedan. Untuk MPV kami menyediakan Kereta Sewa ALZA dan Kereta Sewa EXORA selain itu kami juga menyediakan Kereta Sewa Persona, Kereta Sewa Saga dan Kereta Sewa Wira untuk kategori sedan.

Kereta sewa kami juga di jaga dengan baik dimana diservis pada waktunya, kami juga menjaga kebersihan kereta selain itu kereta juga dalam keadaan tip top dimana aircond, power window juga dalam keadaan yang baik.

Untuk harga dan booking boleh hubungi kami untuk mendapat kan harga kereta sewa terbaik dari kami, jangan tunggu lagi untuk booking. Perkhidmatan untuk penghantaran juga disediakan caj dikenakan mengikut lokasi dijamin harga rendah.

Hubungi/ SMS/Whatsap kami segera, nombor untuk dihubungi seperti dibawah:
Mat +6019 387 3125


7 comments:

  1. balik kampung kereta amat perlukan kalau dapat balik dua hari jumpa keluarga jadilah

    ReplyDelete
  2. cahayacinta..

    ada banyak kereta boleh pilih ikut kesesuaian budgetkan

    ReplyDelete
  3. Nak tny.. mpv shari berapa ye..

    ReplyDelete
  4. Saga flx baru utk disewa cl en hafizal 017-8483113 estima cikgu nor 019-2222777

    ReplyDelete